Am avut ecuson…

Acum vreo 14 ani am purtat un ecuson vreme de un an… Nu comentez reactia romanilor!

Continutul:

„I close my eyes
Only for a moment and the moment’s gone
All my dreams
Pass before my eyes, a curiosity

Dust in the wind
All they are is dust in the wind

Same old song
Just a drop of water in an endless sea
All we do
Crumbles to the ground, though we refuse to see

Dust in the wind
All we are is dust in the wind

Now, Don’t hang on
Nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away
And all your money won’t another minute buy

Dust in the wind
All we are is dust in the wind
Dust in the wind
All we are is dust in the wind”

Sint sigur ca stiti deja… dar pentru cei tineri: Kansas – Dust in the Wind

 

Am gasit si o versiune unplugged🙂

E chiar mai interesanta …

Un gând despre „Am avut ecuson…

  1. Ei , uite … dacă aveam purtam şi eu ecusonul ăsta
    super melodie , românilor le place , SIGUR !

    care ” mai tineri ” ? … ălora de 17-18 le place şi lor ;
    la grădiniţe n-am întrebat , dar sugarii dorm liniştiţi dacă părinţii , de la 20 în sus ( de ani) le-o pun , parol😆

Lasă un răspuns

