Ce usor!

Ce usor se deformeaza o stire! IRealitatea TV la stiri: Ieri domnu presedinte a fost la inundatii! Si il arata pe vajnicul marinar la plimbare vorbind cu lumea… si la sfarsit se baga strimba: Ca domnul presedinte a condus o sedinta a comandamentului  de situatii de urgenta la care a convocat si pe ministrii de interne si cel al mediului!

 

Adicatelea… Baselu i-a chemat acolo! Nu ca erau deja in zona! Iar e salvarea natiunii Basescu! sau de la Tatulici zicere… Primul salvamar al tarii!

Update: Nu a zis de salvamar.. dar imagini cu salvarea unei reporterite (corespondent Realitatea!) de catre Marele Vaporean! Cit noroc pe saraca fata!

6 gânduri despre „Ce usor!

  1. Paul, am vazut si eu reluarea pe IRealitatea! Ai dreptate, gretos, gretos! Cat despre Tatulici…..mi-e scarba de ipocritul asta!

  2. Paul, doamne fereste…amin…am reusit sa intru pe blogul tau !
    Sa vedem cat ma tine🙂 pana se inchide IE. Aceeasi problema o am si cu blogul lui Valive acum.
    Da, da-l dracului pe basescu. Doua ziariste la un pas de inec sub nasul marinarului🙂

  3. Paul, inca sunt pe blogul tau. Daca ies nu mai intru iar trei zile🙂 M-a adus la disperare. waaaaaaaa Chiar nu am absolut nici o explicatie.
    La Valive am icercat ieri prima oara si am patit acelasi lucru . Poltergeist ti-am spus🙂

Lasă un răspuns

