Intrebare cretina!

La tv (Realitatea) era guvernatorul provinciei din Ucraina vecina cu noi si cu Flutur! Si se pune marea intrebare: Daca aia au facut deversari de apa fara se ne anunte! 

Se asteptau tampitii ca raspunsul sa fie afirmativ chiar daca ar fi real? 

 

Tampitii…  Cosmin si Laura!

7 gânduri despre „Intrebare cretina!

  1. @Paul! Am constatat cu uimire că nu te trecusem în tiribombă! Am căutat acolo ca să vin la tine şi cînd colo, lipsă! Eram convinsă că te-am trecut atunci când ţi-am făcut dedicaţia. Te trec acum.

    Îmi spui şi mie cum ai pus „şpionii” pe care i-a pus şi Sătmăreanca? N-am înţeles nimic de la ea.🙂

  2. @Raluca: :))) sincer.. la ce perle am mai auzit la ea… nu exclud posibilitatea!

    @Roxana: Nu e buba! Se intimpla.. Oricum vad ca am un trafic neasteptat pt mine la doar o saptamina!

    Cu iespionaju’ dau mail !

    Apropos… nu mi-ai spus daca a mers sa vezi filmuletele!

  3. Sa fim seriosi.. nu e prima data cind aud astfel de intrebari! Sau faze de genul:

    E la telefon seful ISU din judetul X. El declara: „Nu sint victime! Masurile luate vor duce…” isi termina fraza! Urmatoarea intrebare: Cite victime sint?
    De acord ca nu e ceva usor sa porti toate aceste discutii live… dar e prea mare frecventa greselilor! Se presupune ca au ajuns in acel post pentru ca au pregatirea necesara! Ca altfel..

    Multam pentru atentie!🙂

  4. evident ca de vina-s vecinii, omuletii verzi, tom cruise, greta garbo…numa’ noi suntem ok.
    noi ne ocupam cu liste pentru colegii…impartim, socotim, mai facem o vizita, intre doua nunti si o betie…mai enervam lumea….insa dpdv al reactiei autoritatilor…e poem.

Lasă un răspuns

