Avea carne totusi!

„Un client al fast-food-ului Spring Time din zona Universităţii a găsit, joi seară, un vierme într-un hamburger, iar când a anunţat că va reclama la Protecţia Consumatorilor, un reprezentant al localului i-a sugerat „să rezolve problema în alt mod”, fără a face public incidentul.

Potrivit martorilor, clientul a cumpărat un hamburger şi chiar înainte de a-l mânca a găsit un vierme viu. „Când am fost la fetele care prepară mâncarea mi-au spus că nu au ce să îmi facă. Apoi a venit şeful de tură şi mi-a zis că, dacă vreau, poate să îmi facă altul şi atât”, a declarat pentru NewsIn bărbatul care a găsit viermele în mâncare.

Clientul a încercat să reclame incidentul la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor (OPC), însă nu a reuşit să ia legătura cu niciun inspector OPC.

Contactaţi de NewsIn, reprezentanţii OPC au spus că vor trimite la locul incidentului o echipă de inspectori.”

Sursa: Realitatea TV

http://www.realitatea.net/un-client-al-unui-fast-food-din-capitala-a-gasit-un-vierme-viu-in-mancare_331981.html

Sa va urez pofta buna?:mrgreen:

7 gânduri despre „Avea carne totusi!

  1. La SpringTime Floreasca am zarit ( e timp de atunci… adevarat) cum a scapat pe jos hamburgerul! A pus altul ca sa nu faca infarct clientul iar pe cel cazut l-a ridicat si la pus in frigider! Peste vreo 5-6 clienti… ghici ce hamburger a fost prajit?! 😆

Lasă un răspuns

