“În toată cariera mea de gimnastă, n-am primit decît zdrăngănele, aplauze, plus braţe de flori”

„La  21 de ani cucerea două me­da­lii de bronz la Olimpiada din 1956, una cu echipa şi cealaltă la sol.

La 17 ani şi-a fracturat coloana sărind de la etajul doi din cau­za unui incendiu. Era într-un canto­na­ment la Poiana Braşov şi, pentru a scăpa de flăcări, a sărit geamul. No­uă luni a stat în ghips. “N-am luat în viaţa mea nici o pas­tilă, n-am fost bolnavă, dar din de­cem­brie anul trecut…”, spune Elena Leuşteanu. Pe masă, într-un tub trans­parent, sînt nişte pastile por­to­calii.

Pe măsură ce trece timpul, vo­cea Elenei Leuşteanu se stinge. “Aş vrea să mai văd şi Olim­pia­da asta. Fetele sînt atît de mici şi au şi ele necazurile lor. O să le ţin pum­nii!”, încheie fosta gimnastă. Şi-a pe­­tre­cut restul zilei în dor­mi­to­rul în care au mai rămas doar cîteva in­sig­ne agăţate de partea laterală a unui şifonier.”  ( Gazeta Sporturilor )

Sursa: Gazeta Sporturilor

http://www.gsp.ro/stire/as-vrea-sa-apuc-olimpiada-69449.html (articolul complet) merita citit!

 

Sa pastram un moment de liniste si apoi sa ne intrebam ce se face pentru acesti oameni? Senzatia mea este ca a noastra societate isi bate joc de ei!

Odihneasca-se in pace!

Un gând despre „“În toată cariera mea de gimnastă, n-am primit decît zdrăngănele, aplauze, plus braţe de flori”

  1. Fie-i ţărâna uşoară! Ce păcat că nu a apucat să o vadă izbăvind pe Izbaşa noastră…
    Altfel, impresia mea coincide cu a ta. De ani de zile statul îşi bate joc sistematic de valori. În vreme ce sponsorizăm serios poneii cu băţ în fund, oamnei care ne-au făcut cu adevărat cunoscuţi în lumea largă sunt uitaţi lângă noi şi lăsaţi să se descurde singuri. Nu cred că mai există pe lumea asta un alt stat atât de nerecunoscător faţă de valorile adevărate…

Lasă un răspuns

