Rezolvare de zvastica…

Cum a spart Politia clondirul cu svastica (VIDEO)
de Gabi Drogeanu | 15 August 2008

 

Un cretin – sau un artist, sau poate si una, si alta – a desenat o svastica pe monumentul* numit „Intersectie cu Europa”, ridicat acum citiva ani in fata Casei Presei. N-am prins demersul sau in direct, in schimb am prins eforturile unei echipe de Politie de a indeparta elementul necurat de pe fata lucrarii. Nu mi-as fi amintit de acest incident daca n-am fi avut, acum, povestea poneiului cu svastica in fund de la Institutul Cultural Roman din New York. Asadar, veti observa** in cele ce urmeaza, sper ca domnul Patapievici este pe receptie, cum se rezolva cazurile cu svastici.

* I-am spus „monument” pentru ca n-am avut alt termen la dispozitie. De-aia zic: daca ar fi fost dupa mine, svastica aia se lua si mai simplu – darimam „intersectia” cu totul.
** Am respectat intocmai ordinea operatiilor. Daca aveti impresia ca unele se repeta, sa stiti ca „e de la ei”.

Articol preluat de pe catavencu.ro

Contine si inregistrare video!🙂

http://catavencu.ro/fun/fabricat_in_bucuresti/cum_a_spart_politia_clondirul_cu_svastica_video_.html

Dar sa intepe pe HRP si cei de la Catavencu? Nu mai e ITM acolo?

Parerea lui io… Hic!

3 gânduri despre „Rezolvare de zvastica…

  1. Nu mai au demult nici o legatura cu „Catavencu”, au facut burti si s-au dat la lins funduri de moguli. Bagabonti.

Lasă un răspuns

