Statistica.. :)

Incep prin a multumi si a imi exprima mirarea!🙂

Acum o luna cind am decis sa dau si io cu blogu’ nu ma asteptam sa am atitea vizite! Am avut intr-o luna un pic peste 3000 de vizitatori! Nu ma asteptam… este cu mult peste ce visam… io ziceam ca daca am 500 de vizite pot sa merg si sa ma imbat!😆

Si peste 400 de comentarii… si sincer… nu mi-am scris singur comentarii!:mrgreen:

Va multumesc si sper ca atit cit voi mai haladui pe bloage… sa va creez momente de relaxare!

 

Parerea lui io… Hic!

6 gânduri despre „Statistica.. :)

Lasă un răspuns

