Am trecut pe la Ikea

Naseara… dupa o mica perioada de absenta revin pe acilea! Asa cum am zis in titlu.. am trecut pe la Ikea!

Nimic deosebit in asta… pina am decis sa servesc masa! Acilea… am dat peste romanii nostrii verzi ca bradul! Si cum nu imi tin gura… era sa iasa cu bataie!

Sistemul de masa e simplu acolo! E tip: impinge tava!  Iti iei mincarea, platesti, bagi sub nas si apoi iti duci vesela!

Problema a fost … prezenta unui cuplu de topirlani autohtoni!  Au hranit fizicul cu spor.. si apoi au plecat

fara sa stringa! Tipic…

Eu am zis cind au trecut pe linga mine” Scroful si poarca au fost sa manince in oras! Acum o sa se povesteasca vreo 5 generatii de cum au „descalecat” ei la Ikea Baneasa!” ( deh… nu ma pot abtine la comentarii! )

Bovinul s-a simtit lezat si a zis ca ce ma dau mare… si era pus pe demonstrat cit de smecher e el!

Am replicat scurt: „Nu stau sa pierd timpul cu nesimtitii! Nu are sens!” si am continuat sa imi vad de ale mele… Toapa a incercat sa caraie ceva, dar a zis masculul feroce scurt: ” hai fa sa mergem!”

Deh… e greu sa iti duci tava! Nu mai comentez ca au ramas cei de la Ikea fara pliculete de sare si piper! Si iti dadeau, daca cereai la casa, o solnita cu rugamintea sa o aduci inapoi! Se lua repede solnita! Dar de dus inapoi…

Interesant si anuntul de la Ikea:

Acelasi personal si gateste si strange masa? Daca mai stiu eu bine legea…. bucatarii nu au nici o legatura cu servitul si debarasatul salii ! 😛

Si am vazut un anunt care spune mult…..

„Toaleta nu este functionala! Veti gasi o toaleta in zona restaurantului!”

Era in partea de expozitie… No comment!:mrgreen:

 

Si la plecare am putut admira gindirea extra a celor care au gindit parcarea si intretinerea spatiilor verzi!

 

 NB: aici este statia RATB!

No comment…:mrgreen:

 

PS: Am facut corecturi in urma atentionarii facute de Karina!😆

10 gânduri despre „Am trecut pe la Ikea

  1. you are back!!!! pot sa spun ca si eu am venit o data de la pitesti direct la bucuresti, pentru ikea. nu am vazut vreo familie a porcinelor, care sa colinde nestingherita facand, dezordine in urma lor, doar o multime de oameni, care mancau hot dog pentru ca era ieftin si spuneau ei si bun. in rest am ne-am delectat privirea cu ce aveau ei pe acolo, dar se pare ca la tine a fost mai palpitant:)

  2. Am fost o singura data la IKEA , in primavara. M-am jurat ca nu mai calc pe-acolo! Nu stiu daca ati cumparat vreodata mobila de la IKEA. Ceva mai criminal nu poate exista. Intai, iei creion, bloc-notes si un metru de hartie. Pe urma te duci si cauti, la etaj, ce vrei sa cumperi. Dupa ce alegi, te chinui, masori, notezi, te duci la bleandele alea care stau pe-acolo si le spui ca gata, vrei asta, asta si asta. Ele ridica din umeri, si cica „ce-mi spui mie?” Du-te la parter, in depozit si ia ce vrei. Ajungi in depozit si constati ca nu ai notat de sus, numarul randului, al raftului si al articolului din depozit. Iar te duci sus, cauti din nou , ca na, ai uitat pe unde te-ai invartit ca prostul, gasesti dupa mult timp si te duci iar jos, la depozit. Acolo, din raftul pe care cu greu il gasesti, iei mobila mult visata, si te duci la casa. Pentru ca nu ai voie sa deschizi in depozit pachetul sa vezi daca este chiar ceea ce ai ales, deschizi dupa ce platesti, ca sa nu te trezesti acasa ca ai luat biroul fara picioare. Constati stupefiat ca, chiar asa este. Te duci, storneaza bonul, si o iei de la capat cu depozitul, casa si etc etc etc
    NU MAI CALC PE_ACOLO!!!!!!!

  3. @Mosh: sa bag sub nas!😛 ca mi-a soptit cineva ca cica trebe sa si maninc!:mrgreen:

    @Carmina: Puiut .. am chiulit si eu un pic!😛

    @Anca: stabilim pi mail!

    @Alandra: Scrie sa iti notezi raftul codul si asa mai departe..
    buba e angajatul roman… din pacate! Nu ca ar fi Ikea ceva nemaipomenit…

  4. eu am fost o data la Ikea, acum vreo luna de zile. Nu ca mi-ar fi trebuit mobila, ca nu era sa o car pana la Cluj, ci ca aveam de stat in aeroportul Otopeni vreo 12 ore si am zis ca sa pierd si eu vremea.
    Din pacate m-a pus naiba sa intru in Ikea sa vad si eu cum e; ca doar n-oi muri prost fara sa vad ikea. Ei na! dar dupa ce am intrat crezi ca am mai putit iesi fara sa o vizitez pe toata.
    Nu sunt prosti aia; vrei un surub si le vizitezi toata expozitia.

Lasă un răspuns

