Feedback…

Naseara…

Va multumesc pentru vizitarea blogului. Dar am si eu o rugaminte… un semn de viata, ceva acolo…

Ca asa: am o senzatie de „munca” in zadar!

Sincer… e frustrant sa vezi ca ai intre 50 si 100 „views” zilnic si nici o parere!

Sa stiu si eu:  va place… nu va place…

🙂 astept…

7 gânduri despre „Feedback…

  1. Bună seara! Aşa, de feed-back. Ştii tu cum e cu feed-beckul ăsta… e de muncă. Cu cât mai mulţi, cu atât mai multe înjurături. Eşti sigur că vrei. dacă vrei multe comentarii, trebuie musai să scrii politică şi fotbal, cî se pricepe toată lumea şi e uşor de dat cu părerea :)))
    Aberaţiile sunt cele mai relaxante. Am mai spus😛

  2. Nu e vorba ca vreau nu stiu cite comentarii… nu urmaresc trafic sau ceva de genul… dar cind vezi ca ai in medie peste 50 de vizite si nimic scris..

    Nici macar o injuratura macar (nu ca as dori asta)…

    Ma intreb daca nu cumva fuge omul ingrozit de ce gaseste!🙂

Lasă un răspuns

