Din pacate…

Din pacate a venit si ziua in care sa blochez un vizitator!

ROBERT HORVATH NEW YORK

Degeaba am rugat sa nu mai trimita comentarii kilometrice… si mai ales sa le puna unde ii vine lui pe scafarlie! Azi s-a apucat sa bage nu stiu ce scrisoare cu deportarea lui Tismaneanu… la un post cu saxofon! Absolut fara nici o legatura!  Prin urmare… a devenit persona non-grata!

Il invit sa bata campii cu gratie in alta parte!

8 gânduri despre „Din pacate…

  1. Acum ma bag si eu in seama putin si imi dau cu parerea ca poate umbla sa isi faca reclama sau te-a confundat insa cred ca nici eu nu m-as obosi sa il las pe unu care bate campii (chiar daca nu am asa multi vizitatori care sa comenteze)

  2. @Florin: Esti binevenit sa iti spui parerea! Chiar am si cerut asta vizitatorilor mei!🙂

    Legat de respectivul.. A fost avertizat la alt comentariu la fel de kilometric si total off-topic! Stia ce urmeaza…

    Te mai astept!🙂

Lasă un răspuns

