Recomandare lui Patapix…

Ca tot declara el ca ar baga si manele la ICR….

 

combinatie fatala… acordeon, orga si clarinet! Cu niste penisuri ejaculind pe fundal… (ca tot e specialitatea casei…)

Parerea lui io… Hic!

9 gânduri despre „Recomandare lui Patapix…

  1. Emy Ciocolata & Pitzi Talent??? Soro, moooor! Da’ niste inregistrari cu vedetii astia bastinosi n-ai, sa ne facem o idee de ce le poate pielea? Daca-mi dau si mie niste procente acolosa din incasari, poate le promovez talentele pe la sindrofiile din cartier…:mrgreen: Si le recomand si un supersalon de tatuaje trendy, ca si de acolo imi iese profit, daca ademenesc sucker-ii!👿

  2. Moooooooam’ ce nume de scenă au ăştia! I-au avut la faza asta pe Salam, Vijelie şi Minune! La aşa nume, îţi dai seama ce falusuri. Tocmai bune de finanţat de ICR ha ha ha ha

  3. Valorosi rau, nu jucarica! „Cere-mi orice”, „Unde esti tu?” sint doar 2 titluri din repertoriul de aur al inimitabilului Pitzi Talent. Nu indraznesc sa dau link la clipul lui Pitzi de pe youtube, sa nu va rascoleasca prea tare naturelul simtitor, in aceasta sumbra zi bacoviana…😛

  4. @lulutza: cercetasi daca „se exista” clipuri vidio pi iutube cu marele Pitzi Talent?! 😆

    Se cheama masochism? Sau doreai sa faci un proiect sa il pui in comisie la ICR?:mrgreen:

  5. Ce sa fac si eu?! Pitzilicu Talentosu e omniprezent pe net, dar nu am indraznit sa-l admir decit pe youtube. Pe Emy Ciocolata nu l-am gasit deloc, saracutul!😥

    Se pare ca pe Pitzilic l-a lansat insusi Maria sa Dan Diaconescu-Otevica:

    Mook si sfyrk! Am apreciat mai ales ecoooooul coul oul ul!😆

Lasă un răspuns

