Gogoseria Lazarus…

Am dat din intimplare peste un articol din Libertatea… (http://www.libertatea.ro/stire/vrea-un-bentley-ca-al-lui-irinel-216182.html) in care ni se povesteste de „marele si unicul” Lazarus! Sa ii fie de bine!

Nu ma agit cu individul si genul de „emisiuni ancheta” facute de el… Nu m-au mirat nici declaratiile fara acoperire ( ca sa nu zic minciuni..🙂 ) ale „starului jurnalist”! Dar m-a blocat autorul articolului…

CIta lipsa de creier sa ai ca sa crezi…

„În prezent, jurnalistul are o vilă în Pipera, pe care, conform afirmaţiilor sale, a cumpărat-o cu 300.000 de euro. Recent, un om de afa­ceri i-a oferit pe ea 1.500.000 de euro, însă Lazarus nu are de gând să o vândă.”

Care e omul „de afaceri” care sa fie atit de fraier? Ca sa nu zic ca daca ai avea o astfel de oferta… ai plecat instant sa semnezi actele!

Parerea lui io… Hic!

13 gânduri despre „Gogoseria Lazarus…

  1. Pai mai..ia gandeste-te cu cat a luat vila Blaga si cat valoreaza acum. Ce ti se pare asa, anormal cand Blaga a declarat lejer ca a castigat 1 milion euro la pretul vilei lui.
    Lazarus e un scarbos..nu ma intereseaza. Dar cand am vazut titlul tau mi s-a facut pofta de gogosi…Mmmmm

  2. Nu ma pricep sa critic oameni,dar nu inteleg care e rolul lui nenea Lazarus asta.A rasarit ca ciuperca dupa ploaie si acum il vad mai tot timpul pe la tv.La Otv nu,ca nu imi scapa telecomanda pe acolo nici din cea mai cruda intamplare,dar il vad in spoturi publicitare pe Prima si automat imi provoaca greata.Iar noua lui emisiune e…educativa :)).Ma lamureste si pe mine cineva?

  3. Lam vazut aseara pe Prima tv. Am ras cu lacrimi la noua sa emisiune, cel putun la fel de penibila ca cea pe care o avea la OTV.

  4. Paul,

    Astazi toate comentariile mele intra in spam. Recupereaza-l si pe asta. Te anuntasem si la mine pe blog chestia asta😆

Lasă un răspuns

