„Interzis”

De vina e Satmareanca… ea ma facut sa imi aduc aminte!

 

In urma sapaturilor… Alexandru Andries!

Auditie placuta si pentru multi.. aduceri aminte placute!🙂

 

Astazi iar,
La Telejurnal,
Astazi iar,
La Telejurnal,
Astazi iar,
La Telejurnal,
Am vazut cascaval !
Astazi iar,
La Telejurnal,
Astazi iar,
La Telejurnal,
Astazi iar,
La Telejurnal,
Am vazut cascaval !
M-am uitat si la program,
Dar n-a mai aparut,
Desi am stat
Pina s-a terminat,
Dar n-are nimic:
Miine iar,
La Telejurnal,
Miine iar,
La Telejurnal,
Miine iar,
La Telejurnal,
Am sa vad casca-
Am sa vad casca-
Am sa vad casca-val!
Cascaval !

 

Am pneumonie,
Doctorul mi-a zis ca n-am…
Am pneumonie,
Doctorul mi-a zis ca n-am…
Dar s-a uitat la mine
Cam cum te uiti tu pe geam,
De un’ sa stie
De pneumonie ?
Am vorbit cu-o sora,
Mi-a zis: „Nu stiu ce sa-ti zic !”
Am vorbit cu-o sora,
Mi-a zis :”Nu stiu ce sa-ti zic !
Pentru pojar esti cam mare,
Pentru pneumonie esti mic,
Si ce-ti trebuie tie
Pneumonie ?”
Militianul din colt
M-a privit cam incurcat…
Militianul din colt
M-a privit cam incurcat:
Nu era sigur daca
Trebuie sau nu sa fiu arestat.
„Pentru pneumonie
Se da puscarie ?”
M-a-ntrebat.
Am citit intr-o carte
Despre „cum sa ne-ngrijim”
Am citit intr-o carte
Despre „cum sa ne-ngrijim”
Ca pneumonia
Facea ravagii in celalalt regim:
Din trei in trei sicrie,
O pneumonie !
Tare, tare mi-e frica,
Desi-am pasit intr-un nou cincinal,
Tare, tare mi-e frica,
Desi-am pasit intr-un nou cincinal,
Din vechiul regim sa nu fi ramas urme
Nelichidate total
Si-n special mi-e mie
De pneumonie !


Vorbind pe sleau si fara sfiala
Nu aveam o baza tehnico-materiala,
Teoretic vorbind si privind obiectiv
Recunoastem deschis ca era cam frig,
Din punct de vedere numeric sustin
Ca prin comparatie eram cam putini, dar
La Rovine (La Rovine)
La Rovine (La Rovine)
O mare victorie am obtinut !
La Rovine (La Rovine)
La Rovine (La Rovine)
O mare victorie am obtinut !
Din punct de vedere al virstei vorbind
Mircea era batrin si putin suferind,
Dusmanul, prin spate, incet susotea
Cum ca-i tremura mina fiindca-i placea sa bea.
Cert e insa ca parul i se cam albise
Si ca pe la timple i se cam rarise, dar
La Rovine (La Rovine)
La Rovine (La Rovine)
O mare victorie am obtinut !
La Rovine (La Rovine)
La Rovine (La Rovine)
O mare victorie am obtinut !
Turcii si-astazi sustin ca nu-s ei de vina,
Ca erau conditii grele de-orientare si clima,
Ca erau bani putini si pericol de boala,
Ca noroiul n-avea densitatea normala,
Ca metoda de lupta era demodata,
Ca mlastina fusese evident trucata, dar
La Rovine (La Rovine)
La Rovine (La Rovine)
O mare victorie am obtinut !
La Rovine (La Rovine)
La Rovine (La Rovine)
O mare victorie am obtinut !
La Rovine (La Rovine)
La Rovine (La Rovine)
O mare victorie am obtinut !
La Rovine (La Rovine)
La Rovine (La Rovine)
O mare victorie am obtinut !

La curtea lui Voda e sedinta mare,
Stau boieri pe scaun, stau si in picioare,
Se discuta probleme, se analizeaza
Ce nu merge bine, ce incomodeaza;
In cap de masa, pe scaun, insusi Voda Tepes sta,
Boierul Velea face prezenta si numara.
Se ridica Vasile, zice: „Tepes Doamne,
Stam bine cu productia de cereale si carne,
Am depasit planul in industria de zgura
Si-am fost informat ca nici nu se mai fura;
In productia de tepe sintem, Doamne, pe primul loc in lume,
I-am depasit pe-americani, fara rusine, putem spune!”
„Dar exista probleme si in industria de tepe !”
Se ridica in picioare boierul Sulea Trepe.
„Nu mai avem lemn de paltin, productia stagneaza de ieri,
Iar stejarul, Tepes Doamne, il tinem doar pentru boieri,
De aceea propun sa facem tepele din lemn de prun !
Vor fi betivi mai putini, iar lemnul e destul de bun…”
„E o propunere buna”, zice Tepes, „Propun
Chiar de miine sa-nceapa productia cu lemn de prun !
Totul sa mearga bine, teapa sa iasa fain,
Sa nu se neglijeze problema de design,
Teapa sa fie supla, sa satisfaca clientul,
Sa se potriveasca perfect cu clima si ambientul,
Sa se trimita cadre sa se specializeze,
Economia de lemn sa nu se neglijeze,
Printr-o reproiectare justa sa se elimine orice sofism,
Astfel incit tepele sa reziste si la seism !”

 

Bonus:

Asta-i usa:
Vei observa
Linga perdea
Un scaun gol,
Dacã te-ai aseza
Ai deranja…

Asta-i usa:
Cum ai intrat ?
Este ciudat
C-ai reusit,
E un zgomot cumplit
Respiratia ta,
Stai, nu te misca…

„Te-am vãzut cum dormi,
Pe buza de sus
Soarele ti-a apus”

De cite ori vii,
Spui numai prostii…

Asta-i usa:
Inchide-o usor,
Paseste usor, hai,
N-are rost sa mai stai,
Nu te-a auzit,
Si-a inchipuit
Ca ai fi venit
Doar…

 

 

Un fel de-a mai lungi
Cea mai frumoasa zi
Ar fi daca m-ai putea minti…

Ai da ceasul inapoi,
Ai fierbe doua oua moi,
Mi-ai spune ca-n casa
Sintem doar noi…

Tacerea te-ar ajuta
Sa scapi de-ntrebarea mea,
Din toate-ntrebarile,
Cea mai grea…

Cind seara s-ar face gri
Nu te-ai mai putea stapini,
Din baie, la telefon
Ai vorbi…

Cu glasul intunecat,
Cu aerul imbufnat,
Orice, numai sa ma vezi
Plecat…

Si-atunci, te-ntreb: mai stii ?
Cea mai frumoasa zi
A fost la-nceput, cind
Nu ma puteai
Minti…

2 gânduri despre „„Interzis”

  1. Uau, i-ai făcut fermece la bloguţ, că merge ca uns, nu mai blochează vizitatorii făr’de memorie … Care adică se uită p-acilea, să tot asculte muzici. Mult de tot îmi place Andrieş şi îmi amintesc când am scris despre el, după o conferinţă de presă în care a povestit o absurditate ce i se întâmpla tipic româneşte cu Electrecordul şi alte absurdităţi creatoare de cântece. E un scump. Şi tu la fel. Mulţam pt postare. Am să adorm dulce.🙂

Lasă un răspuns

